четвъртък, 3 май 2012 г.

НАЧАЛО!!!

Този блог е посветен основно на книгите. В него ще разкривам впечатленията си от тези, които съм прочела, по какъв начин са ме докоснали и какви следи са оставили в мен. Много се радвам, че вече си имам собствено местенце за писане. Доскоро правех това в сайта на една книжарница, използвайки същия псевдоним - bookgirl. Едно уточнение: нямам за цел публикациите ми да бъдат достойни за списание "Литературен обзор". Иска ми се те по-скоро да се възприемат като споделяне на нещо, което ме вълнува, пред приятел на чашка кафе (или мляко с мед и канела). Бих желала  удоволствието от това споделяне да е взаимно, да е повод за много усмивки и приятни мигове.
И така ... Чувствам се малко като човечеца от една песничка на Village People, който разбира, че е новото попълнение във флота, а се страхува от водата и не може да плува : ) Но нищо, пускам си музиката и се нахъсвам за битка. Точно по примера на войниците от една страхотна книга - "Z-та световна война" на Макс Брукс.

1 коментар:

  1. Здравей, дали дали е удобно да ми драснеш на мейл blog.knigoman.wordress [at] gmail.com? Бих искала да те поканя за участие в съвсем кратък проект на книжните блогъри.... Тери

    ОтговорИзтриване