вторник, 5 юни 2018 г.

ЗАГАДКА ЗА ЗАГАДКА

Преди известно време Лейдрин Суийвър ми възложи да преборя загадката, скрита между страниците на великолепната му фентъзи книга-игра "Хуаранг и Кумихо". Все още не съм открила въпросното стихотворение-код, но успях да намеря и да се запозная с прословутото куче. То ми хареса от първия си поглед, отправен към мен. Възнамерявам да му сложа фуражка с надпис "Мое". Всеки, който прояви глупостта да се опита да го сготви на корейско барбекю, ще се разправя със страшно ядосаната ми версия : ) Та така, докато аз и Мое издирваме  и мерим сили със загадката на Лейдрин, предлагам и на теб да се поизпотиш с една главоломница - африканска, от Конго. Готов или не, ето я и нея:

Два кораба, една мачта. Що е то? 

Непоискан съвет: подходи към загадката разкрепостено : ) Или  - като бъдещ инженер, опитващ се да стигне до отговора на въпрос от голяма практическа важност: "Как да свалим топката от дървото?". Оформи идеите си на хартия, а после прецени дали са приложими. За да ти подскажа, тоест, да те объркам допълнително, а и просто защото ми доставят удоволствие, ти пускам две снимчици. Давай, Джак! 



2 коментара:

  1. а) катамаран
    б) небе, море и хоризонт
    в) битка между два ветрофодни кораба от който само на единия му е останала здрава мачта

    ОтговорИзтриване
  2. а) не
    б) чудесно, сякаш родено от мечтател предположение, но отговорът е доста прозаичен
    в) явно скоро сме препрочитали "Котарака и Абаносовия дракон", а?

    ОтговорИзтриване